Rób sobie dobrze – czyli o sposobach na chandrę jesienno-zimową

 147H

Miewam takie dni, kiedy mój poziom tolerancji na innych ludzi drastycznie spada, aż osiąga krytyczny poziom zerowy. Stan takowy, wbrew pozorom nie zawsze jest związany z niekorzystnym poziomem hormonów, zazwyczaj to otoczenie przegina pałę, a moja wytrzymałość na ludzką głupotę i ignorancję kurczy się i wiotczeje jak penis w zimnej wodzie, co powoduje irytację, wkurw i ogólną drażliwość, czasem wręcz stany wczesnej depresji bądź schizofrenii. Fakt, że jest zimno, buro i ponuro, a Londyn i deszcz to niemalże synonimy wcale mojej umęczonej duszy nie pomagają.

Oto moja autorska strategia kryzysowa na pozyskiwanie endorfin w takie właśnie dni, gdy jedynym co napawa mnie spokojem jest myśl, że wszyscy umrzemy.

Pyszna kawa + ciastko XXL

To jest sposób ryzykowny, skuteczny tylko na chwilę, bo zły humor może nawracać, jak sobie podliczę liczbę kalorii, które właśnie wepchnęłam w swoje trzewia. Ale to i tak mój numer jeden, a słodycze jadam tylko na chandrę i menstruację (który to stan mój facet trafnie określa monstru-acją).

Orgazm

Celowo nie napisałam seks, bo dla wielu kobiet to są dwie całkowicie różne sprawy, a nie chcę nikogo wprowadzać w błąd. Chodzi o orgazm, prawdziwy i nieudawany. Jak się ma faceta, który na tym polu niedomaga i nie odnosi spektakularnych sukcesów lepiej nie ryzykować stosunku, bo dodatkowa frustracja jeszcze bardziej rozsierdzi i można w złości, niczym modliszka odgryźć facetowi głowę po wszystkim. Szczęściem mnie ten problem nie dotyczy.

Masaż

Nie masażerem z Biedronki, tylko prawdziwy relaksujący masaż u profesjonalisty. Najlepiej przystojnego – wtedy sobie można przy okazji nieco pofantazjować i to też poprawia humor.

Joga

Nie słuchajcie proboszcza – to nie prawda, że zajęcia z jogi to wysyłanie zaproszenia szatanowi co by nas opętał. Proboszcz się po prostu obawia, że jak mu wierni pójdą na jogę, to się zainteresują buddyzmem, nie daj boże zmienią religię i kto mu wtedy będzie dawał na tacę? Joga jest rewelacyjna. Z zajęć zawsze wychodzę zrelaksowana i odprężona, spokojna i szczęśliwa.

Można jeszcze powrzeszczeć i popłakać – ulgę to przynosi, ale sympatii otoczenia nam nie dodaje, więc nie polecam. Odradzam także zapijanie smutków – na kacu zazwyczaj świat wydaje się jeszcze gorszy niż w rzeczywistości, toteż upijanie się rezerwuję sobie tylko na wielkie życiowe kryzysy z cyklu – mój chomik ma raka, wyjebało mi szambo przed domem, czy zabiłam człowieka.

To ważne, by dbać o swoje zdrowie psychiczne i dobry nastrój – tak samo jak dbamy o nasze ciała i wygląd, a może nawet bardziej. Permanentny  stan wkurwienia może powodować nieodwracalne zmiany w mózgu i prowadzić do nerwicy, zgorzknienia, małostkowości, okrucieństwa i ogólnie zjebanej postawy życiowej człowieka, który wiecznie ma jakiś problem. Brzydotę można ludziom wybaczyć, ale skurwysyństwa już nie.

A jak Ty radzisz sobie z chujozą tego świata?

 

,
9 comments on “Rób sobie dobrze – czyli o sposobach na chandrę jesienno-zimową
  1. Sposobów jest kilka, w zależności od tego jaki to rodzaj chandry/wkurwienia
    Bo: można zapić i poczuć się świetnie: nie mam zmartwień, jest wesoło, nic mnie nie boli, imprezy to sens życia, świat wiruje, aż do momentu: rzygam, łeb mnie napierdala, nic nie boli tak jak życie, czyli wracamy do punktu wyjścia o nazwie chcę umrzeć
    Można faktycznie się najeść, ale jak wkurza cię to, że nie potrafisz schudnąć, to pomysł jest fatalny, więc ostatecznie lepiej się napić (patrz punkt 1 i spróbować wyhamować, jeszcze przed rzyganiem:)
    Orgazm jest jakimś pomysłem, ale orgazm na pocieszenie, nie cieszy tak, jak orgazm z uciechy, więc nic tylko znowu się najebać
    Masaż jest doskonały…zawsze, ale jak się okaże że cię na niego nie stać, można się pochlastać…albo najebać
    Joga…dla nie joginów, następnego dnia jak na kacu: nic nie boli tak jak życie.
    Najlepsze to wymędzenie się przyjacielskie. Tylko musisz wiedzieć, kogo wybrać. Lepiej wybierz tego, dzięki któremu pomyślisz, że jest świetnie, masz super przyjaciół i świat jest piękny, bo ten, który ci udowodni, że twoje życie jest świetne w porównaniu do jego, które jest naprawdę chujowe, tak naprawdę nie podniesie cię na duchu, tylko zdołuje.
    Oczywiście z przyjacielem nie musisz gadać, czasami dobrze się też wspólnie…najebać.

    • Generalnie najebać się jest super na wszystko :P
      A tak poważnie – zapijanie smutków może i działa na krótką metę, ale jak już wspomniałam, na kacu okazuje się, że jest tylko gorzej.

  2. Na chandre jesienna polecam mojego szefa, jak wydrze dupsko z samego rana czlowiek od razu zapomina o chandrze i wlancza mu sie myslenie realistyczne. A tak na serio to na moje chandry pomaga mi moja sofa, kocyk do tego kaffka i jakis fajny babski film. Ponadto goraca kapiel, maseczka i indyjska muza. To wszystko moze sie odbywac glownie kiedy moj samiec jest gdzies out, poniewaz kiedy jest w domu nozna zapomniec o relaksie posrod tych cholernych pytan typu czy widzialas gdzies moje kombinerki…. No KM.

  3. Jak sobie radzę? Ja swoje problemy zapycham niezdrowym żarciem, a potem staję na wadze i wyspowiadam się jej ze swoich grzechów. Na całe szczęście w końcu się przebudziłam i zaczęłam dbać o swoje ciało, które myślę, już coraz lepiej wygląda. Lubię dobry film, wciągającą książkę albo po prostu robię to, co kocham, rysuję portrety przyjaciół, znajomych, rodziny albo modelki, której uroda sprawiła, że podnosiłam szczękę z podłogi kilka godzin. Pozdrawiam, świetny blog, a zdjęcie główne mnie rozbawiło. :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie. :)

  4. Ja tam sobie radzę, powoli ale zawsze… Nabyłam te reklamowane wszędzie słuchawki do światłoterapii i ku mojemu wszechogromnemu zdziwieniu naprawdę dają efekty. A myślałam że to tylko mały drogi gadżet :) A oprócz tego chętnie bym się zastosowała do twojej rady z masażem… Czemu by nie, dobrego humoru nigdy nie za wiele :)

  5. Ciastko XXL?! Niedopuszczalne w obliczu nieuchronnego przyrostu tłuszczowej tkanki. Że niewielkiego? Nieważne, Dobrym przykładem nieoświeconym masom świecić musisz:).

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>


  • RSS
  • Twitter
  • Facebook